mandag 29. august 2011

Jada...

Pakket badetøy og ikke regnklær - smartis! Det ble regn i helga, men pytt, pytt - trivelig lell:) Våt til skinnet da vi kom ned. Jeg hadde heldigvis pakket regnjakke og støvler til Are så han berget tålelig bra.
Dusj, mat og god behandling hos mor. En liten dupp på sofaen med pledd og pus ble det også. Mamma kjørte hos til Stormyra (- når skal det gå buss mellom Betna og Vinjeøra egentlig?) Jeg orket ikke tanken på bestillingsdrosje. Følte meg småkvalm og trodde at jeg faktisk var bilsyk men det vedvarte også etter jeg gikk av bussen. Jaja, det går vel over tenker jeg. Men jeg følte meg fremdeles litt uggen da jeg stod opp i morges. Så jeg droppet treninga og kaffeslabberas og tenkte; det går vel over. Dro på jobb og var der i 1,5 time før jeg måtte krype til korset og dra hjem :( Har slappet av i 2 timer nå men er fremdeles urven så jeg skal ikke på jobb i morgen heller. Det går vel over, etterhvert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar