fredag 19. august 2011

Helg

Jeg ser på facebook at det er mange som gleder seg på helg, har nedtelling til de er ferdig på jobb, forbereder seg til årets Pstereofestival osv, mens jeg må på jobb...
Jeg har hatt fri på formiddagen da. Stod opp tdilig og kjørte Are til byen. Han skulle ta buss til Surnadal for å være med faren sin på telttur. Det hadde vært fint med ei helg på fjellet snart...
Etterpå var jeg på City Lade og handlet sammen med pensjonistene. Klokka var bare 11 enda og det var et behagelig tempo i fht hvordan det blir der senere på dagen. Var også innom XXL og kjøpte meg ny turbukse (på salg!) og bursdagsgaver til mine foreldre.

http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Bukser/Fritidsbukser/Lia-Stretch-D-Bukse/

Rakk også å gå meg en tur i skogen for å teste den ut. Veldig behagelig bukse å gå i. Synd de bare hadde den i svart på XXL, blir så varmt når sola skinner. Så har jeg kanskje kjøpt den i en størrelse for stor, men da har jeg noe å vokse i, haha.

Men uansett, nå må jeg stikke, skal på jobb nå. God helg til alle sammen, her i Trøndelag er det sol nå! Lykke til med Pstereo til dere som skal dit, jeg har desverre arbeidshelg :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar