torsdag 18. august 2011

Fridag :)

I dag har jeg hatt fridag og den har jeg brukt fornuftig ;)
Etter å sendt Are på skolen og fått i meg frokost pakket jeg treningsbagen og dro på SPENST! Jeg hadde bestemt meg for at NÅ må jeg komme i gang igjen. Så jeg har fått ristet løs til Zumba før en styrkeøkt. Det var så deilig :)

Etterpå var jeg ned på Torgkvartalet for jeg skulle kjøpe meg nye sko. Hvite hadde jeg bestemt meg for og på den første skobutikken jeg var på hadde de hvite nike sko på salg! Skinnsko, og jaggu hadde de rett størrelse også. Jeg fant også et par Rohdesko på salg - bare 200,-. Kjøpte begge parene jeg da :)
(Har tatt bilde men det vil ikke lastes opp...)

Jeg var hjemom i 20 minutter og spiste kyllinglår før jeg skulle til frisøren. Satt der i 3 timer og måtte punge ut 1615,-. Så det var den dagen. Ja det koster å være kar, men det er dyrere å være kvinnfolk...

Farg og klipp, osv...
Ellers tatt livet med ro hjemme etterpå. Laget middag til Are og kompisen. Selv spiste jeg gulasjsuppe for tredje dagen på rad, nok det nå kjenner jeg.

Nå blir det vel en episode eller to av Dexter før lalletid :)


PS! Jeg har blitt bestemor til skjønne Tuva Sofie! Gratulere så mye til Jan Inge og Marit Kristine <3



1 kommentar: