mandag 14. mars 2011

Vårslapp

Jeg gleder meg bestandig til våren når sola kommer og det blir varmere i været. Har en tendens til å bli våryr og det kribler i meg i takt med smeltevannet, men det har ikke skjedd enda i år. I stedet har jeg vært slapp, trøtt og giddesløs. Det siste som frister er ei hard treningsøkt på Spenst eller en laaang gåtur. Senga er så god å ligge i og sofaen god å sitte i...
 I morges var det Are som kom og vekte meg. Klokka hadde ringt og snoozeknappen var så fristende, duppe litt til... Plutselig er kl 08.06 og jeg måtte tvinge de tungeøyelokkene mine opp og slepe legemet på badet. Tempo er et fremmedbegrep når man er nylig oppstått så Are kom litt for sent på skolen i dag.
Gikk greit å argumentere mot Corebar i dag... Frokost foran pc`n.
Så kom SOLA! Lykke! Men jeg hadde frisørtime kl 11 i dag, litt shopping etterpå og plutselig var kl 13 allerede og jeg hadde vært innendørs i hele dag. Pakket ut varer og så måtte jeg ha lunsj (oppdaterer bloggen samtidig), og nå kom Are hjem. Om 25 minutter må jeg sette meg i bilen og kjøre på jobb. Jeg bruker å gå tur i matpausen min så jeg håper det er sol enda da så jeg ihvertfall får noen solstråler på meg. Jeg trenger sårt å få fyllt opp D-vitaminlageret mitt. Kjøpte meg Gerimax i dag og kombinert med noen dager med sol nå så kommer nok energinivået til å stige. Ser lyst på at dagene blir lengre, lysere og varmere. Snart er det sommertid :)
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar