søndag 13. mars 2011

Søndag

I dag har Tom vært på jobb og jeg har vært på skitur. Vi har hatt mye nedbør i alle slags former den siste uka og en grå og tung himmel, men i dag kom sola fram og det har vært oppholdsvær og stort sett vindstille. Vi er så heldige at vi har mange fine løyper i nærheten av her vi bor. Vurderte først Selbuskogen men der er det NM for juniorer i helga. Så for meg mye folk og barnefamilier med pulk og hunder i både Malvikmarka og Hessjøen så da endte jeg opp med Frigården på Lånke. Ligger nærmest også. Kjempefin runde på ca en times tid. Liker å ta det med ro og går for at jeg liker å gå på ski og være ute i naturen. Helsegevinsten er at jeg holder meg i form og at det er bra for ryggen. Jeg tenker forebygging i fht jobben min.
Med det milde vårværet så har det smeltet en del snø også så neste gang må jeg nok opp i høyden for å finne gode skiløyper.



Været på Hell denne uka...


Begynner å bli lite snø i løypa

Kjentmannsmerke


I går var vi som tidligere nevnt på kino hvor vi så Black Swan. Jeg likte den veldig godt. Skjønner godt at Natalie Portman vant Oscar for rollen, utrolig bra prestasjon! Likte også måten filmen tar av på og den dramatiske avslutningen. Har også sansen for Aronofskys tidligere filmer som Requiem for a dream og The Wrestler. Se en god og fullstendig analyse av filmen her: http://montages.no/2011/02/arofonskys-dans-med-referansene-i-black-swan/


Trailer:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar