lørdag 12. mars 2011

Helg!

Veldig bra å starte sin nye blogg som heter "Hverdagsliv" med et innlegg som heter helg...
Men det er nå en gang sånn at det er helg mellom alle hverdagene. Denne helga her er spesiell og etterlengtet. Endelig skal Tom og jeg ha ei helg sammen, alene! Riktignok var jeg på sosial sammenkomst med arbeidskolleger i går og han hadde kompiser på besøk, men i dag har det bare vært oss. Startet dagen med å våkne sammen og slippe å stresse med å rekke jobb, en perfekt start. Jeg stod opp først for jeg skulle kjøre Line og ei venninne på flyplassen. En svipptur innom Prix for å handle frokost etterpå. En lykkelig mann som fikk osteloff! Små gleder :)
Ellers har vi bare daffet innomhus i hele dag. Vurderte skitur men det ble overskyet og vind. Tom følger med på skiskytterVM og jordskjelvet/tsunamien i Japan.
Vår favorittmusikk for tiden er Lykke Li, svensk dame med en spesiell stemme. Dere som kjenner meg ble vel ikke overrasket. I fjor var det Fever Ray som var min heltinne.
Se herlige I follow rivers her:



Senere i kveld skal vi til byen (Tr.heim) for å spise middag og gå på kino. Egon i Tyholttårnet og Black Swan på Prinsen. Gleder meg!

Are er hos faren sin i helga. Han hadde mista ei tann på bussen i går. Fikk bilder av både munnen med den manglende tannen og et bilde av selve tanna. Fremdeles stas å miste tenner og fremdeles nedtur da tannfeen ikke hadde vært innom i løpet av natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar