fredag 1. april 2011

Fredag (igjen)!

Tiden flyr i en travel hverdag...  Nå er det jaggu fredag igjen og deilig er det, den beste dagen i uka :)
Har jobbet 7 - 15 i dag. Sol og varme gjorde meg oppglødd selv om jeg egentlig var utslitt etter nok en uke i eldreomsorgen. Butikkrunden tok jeg med et smil i dag og smilet ble enda bredere da jeg kom hjem og mottok en hjertelig velkomst fra sønnen som hadde laget gave til meg på skolen i dag (påskekylling). Etterpå satte vi på høy musikk og danset rundt på stuegulvet for å feire at NÅ var det helg!
Etterpå svingte jeg meg rundt og vasket gulv, ryddet og ordnet litt til helga. Det var så deilig å endelig å slenge føttene  i sofaen etterpå at jeg orket ikke å skrive dette innlegget før etter en halvtime.
I kveld kommer verdens snilleste lillebror. Jeg skal straks sette deigen for vi skal lage hjemmelaget pizza til i kveld. I morgen skal vi oppi Fagerlia for Onkel Ronkel skal lære Rare Are å stå på brett... Vi satser på at det går bedre denne gangen :)
God helg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar