torsdag 20. oktober 2011

Tirsdag

Tirsdag var litt av dag gitt. Tidligvakt ok. Men stuptrøtt da jeg kom hjem. Spiste middag (fiskepinner om du lurer) og slappa av med en episode Sons of anarchy etterpå. Deretter en dusj, sminke osv. før jeg kjørte til byen. Der skulle jeg 3 ting:

  • handle flis 
  • kjøpe billetter for mamma
  • konsert
Først Obs! Bygg, nei de hadde ikke flis, deretter Byggtorget, nei de førte ikke flis. Så fant jeg endelig Right price tiles men de hadde stengt, og det hadde alle de andre flisbutikkene også. Damn it!
Kjørte deretter til Dokkhuset hvor jeg skulle kjøpe billetter på vegne av mamma til neste helg (Valkyrien Allstars). Der var billettkontoret stengt, stengte kl 16 på hverdager visstnok. Da var klokka blitt 20.20 og det var det enten 40 min eller 100 min til konserten starta. Det stod kl 21 på billetten men på hjemmesiden til UKA stod det kl 22. Jeg gikk ut i fra at det siste stemte og trengte dermed noen å slå ihjel litt tid med. Ringte først til Hilde som var i Oslo men som holdt meg med selskap på telefonen en stund. Så ringte jeg min ferske svigerinne som flytta til byen nå i høst for å studere. Hun kastet seg på bussen og vi møttes for fjas og fries. Det var så koselig at jeg nesten glemte tiden og plutselig var kl 21.50. Gå til bilen, kjøre over brua, finne parkering (ikke enkelt!) gi Heidi en hadekos og løpe til Samfundet 22.02. Opp trappene til Storsalen og før jeg var kommet helt opp hørte jeg stemmen til Sivert Høyem og jeg ble lei meg for da hadde nok konserten startet kl 21 allikevel. Buhuu :`(
Gikk inn i det stappfulle og kokvarme lokalet. Jeg hadde egentlig planlagt å være ute i god tid så jeg fikk sitteplass men det kunne jeg bare glemme. Så det var å stille seg bakerst og strekke hals det. Da Sivert takket etter sangen var jeg redd konserten var over men det var den jaggu ikke! Kl 23.40 spilte han Moonlanding som siste sang så konserten hadde nok nylig startet da jeg kom. 
Kjempebra konsert, men det skal sies at det er pyton å være bare 1,66 på konsert....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar