mandag 17. oktober 2011

Ferie, del 2

Husker ikke helt hva jeg gjorde på torsdag, ingenting tror jeg. På fredag var jeg og Tom i Östersund. Hva vi skulle der? Handle klær - til meg! Ikke verst altså. Tom stakkar var litt trøtt så han satt i bilen mens jeg gikk Prästgatan opp og ned (Deja vú!). Fikk svidd av mange SEK og nå har jeg fått fylt opp garderoben for en stund. Er mest fornøyd med å fått kjøpt meg 4 bukser, jei :)

Nå har vi engasjert murer som skal lage nytt ildsted på stua. Vi hadde en gammel vedovn + en peis der fra før, ingen av de dugde noe særlig så nå har vi revet rukla.
Vedovn, skillevegg og peis er borte
Nå skal vi bare ha en vedovn som varmer opp begge stuene. Det blir bra.
Dovre Cinderella skal varme oss i vinter

Ellers så kan jeg fortelle at jeg var på fylla i Bartebyen sammen med mitt kjære søskenbarn. Slekta er best - og vi er kulest. Her kommer bildeserien av meg der jeg spiser cheeseburger hjemme hos Vegard etter at jeg mistet bussen hjem.
Det var forresten pyton å ta første bussen på søndagsmorgen.
Den dagen gjorde jeg ikke så mye...



Peace out


Nok no
Nå er ferien over. Vi forsov oss i dag, men Are rakk skolen. Så har jeg heldigvis senvakt i dag. Det er litt godt på en mandag :)
Ha en fin uke! Gleder meg forresten til i morgen, da skal jeg på konsert med Sivert Høyem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar