mandag 5. september 2011

Tamtidaaaa!

Har overlevd enda ei helg!
Jeg storkosa meg på fredag med å henge med alkisene i Fjordgata (høhøhøh), drikking i parken med gode venninner og gratiskonsert etterpå.
Jeg og Line fortsatte festen etter at Hilde dro hjem med bursdagsfest på Fosenkaia hvor vi danset før jeg gikk lei og dro med meg Line videre. Hun hadde ikke vært på Rock City etter de flyttet så vi tok turen innom - what a waste! Ble overtalt av en fyr om å bli med inn å ta en drink så vi gjorde det før vi gikk videre.
3b - et sikkerstikk! Skjønner ikke hvorfor vi ikke dit først som sist. Liker musikken og folka der :)

Skyssen kom 02.30 så da var d bare å dra hjem.

Lørdagen er det INGENTING å skrive om - fyllesjuk hele jævla dagen.

Søndagen: Ridetur i skauen, hente/bringe barn, besøk til tante og daffing i sofaen på kvelden.

Bra helg med andre ord

Prøvde å laste opp bilde... Sjekk ut profilbildet mitt på FB, det er fra 3b på fredagsnatta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar