fredag 1. juli 2011

sliten.no

I dag kom jeg tilbake fra fjelltur sammen med søs. Vi har gått Norge på tvers, 7 dager og 120 km!
Orker ikke å skrive fra turen nå annet enn at vi er slitne og kjempefornøyde. Vi har vært heldige med været og virkelig kost oss i norsk (og litt svensk) natur. Bilder og referat kommer senere. Nå har jeg 2 uker igjen av ferien min i sommer og de første dagene nå skal jeg bare slappe av og pleie såre bein.
Les reiserute og info her:
Norge på tvers

Så denne videoen dagen før vi skulle gå og fikk denne sangen her på hjernen. Hele uka!!!
Ganske så tragisk!

De første dagene hadde jeg også denne sangen på hjernen:
Liker den :)

Så hadde jeg med meg IPhone og headset så fikk min dose med Fever Ray også :) Ble brukt bare en kveld for man blir litt gjerrig på batteri når det skal vare hele uka. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar