fredag 12. april 2013

Påskebilder

Det har vært påske og i dag fikk jeg en del bilder fra Søs som jeg slenger ut til dere.
Jeg hadde fri hele påska og var palmehelga på Stjørdal. Dro til Nordmøre på mandag og var der til søndag. Sånn kort oppsummert: hytteliv, familie, ski, lammelår, grilling, gamle venner og bekjente, fest og generelt lave skuldre (bortsett fra da jeg gikk med lånte staver som var 160 lange, jeg er 166 cm...) og kooooos :)
Fokksnø på Storvatnet
Så happy for å være på hytta!

Søs og vesle tantebarnet kom med scooterskyss

Tantekos!

Kos med søtnosen min <3



Søs, sønn og meg på hytta

Are er godt fornøyd!


Det gjøres klart til gaukrenn, hørte rykter om at det var over 100 stk der

På vei til hyttenachspiel på ski med lånte skistaver siden noen hadde tatt mine. 

Hjem på hytta kl 2 på natta etter en kjempefin skitur i måneskinn. Hadde ramla og fått snø i dramkoppen min.
Nede i bygda igjen - klar for grilling!

Føling i fjæra

Jeg & Bror. En erigrert pølsepinne og en slapp

Fra nachspiel nr. 1 etter påskeaftens pubaften. 
Alt i alt en super påske. Sliten og fornøyd da jeg kom til Trøndelagen. Litt tungt å starte på jobb igjen. Takk til alle som bidro!

2 kommentarer:

  1. Tufse fint bilde av mæ mvh runaldinho grødal

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja d va vel tufse fint tå oss all ta der :) Æ lura på om du har ca 40 ainner bilde tå oss frå denj kveiln

      Slett