mandag 15. april 2013

Ailo

Vi har kjøpt oss hund!!!! En søt liten Golden retriver på 8 uker som vi hentet fredag. Har bare tatt 70 bilder på to dager..., går jo ikke ann å la være når han er så søt!
Skal prøve å ikke spamme bloggen og facebook med bilder av ALT han gjør, jeg syns jo selv det er stort sett dritkjedlig å se på bilder av andre folks dyr.
Han er en tillitsfull liten tasse som er nysgjerrig og leken. Jeg gleder meg til han blir gammel nok til å bli med på fjellturer, foreløbig er det bare småturer utom huset her.
Noen bilder må jeg selvsagt legge ut:
Ailo

Pus er meget skeptisk men nysgjerrig, Ailo bryr seg ikke

Hold deg langt unna hundekrek!


Ute i hagen
Og viss dere lurer så har han fått navnet sitt etter Ailo Gaup. Tenkte jeg skulle legge ut link til dokumentaren om han (Stempelrytteren) men den lå ikke i NRK sin nett-tv lengre. Han er en idrettsutøver jeg har likt i mange år, dyktig i sin sport og en kul type.

Se her: Ailo Gaup på Golden Goal



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar