fredag 25. januar 2013

Glimt av mitt Bergensopphold 1

Tjo Bing!
Landet på Værnes i går etter et flott opphold i Bergen.
Jeg var litt spent på om jeg kom til å bli litt Viggo Venneløs på skolen og bli sittende ensom på hotellet, men neida! Veldig koselig klasse og engasjerte lærere og forelesere, så dagene på skolen gikk fort.
Tirsdag var jeg med å feiret bursdagen til denne koselige dama, Nina, som også lå på hotell i byen.

Hipp, hipp hurra!

Må si at skoledagen etterpå var litt tung selv om vi feiret med måte...
Da jeg kom tilbake til hotellet etter den dagen var jeg sliten, så jeg så litt naturprogram på tv`n. Primater er så kule!




Etter litt tv-tittinga og en liten dupp bestemte jeg meg for å gå meg en tur i byen. Gikk å surra litt på Bryggen og i bygatene.
Bergen by night

Bergenhus Festning

Bryggen

Kjøpte meg shishkebab til blodpris og tusla tilbake til hotellrommet, allikevel fornøyd med kvelden selv om maten ikke var noe kulinarisk høydepunkt.
Hotelliv :)

Hybelen min ;)

Hehe, fin den
Men nå er hotelltilværelsen over og det var godt å komme hjem til de to godguttene mine som ventet på meg hjemme. Gleder meg til neste samling i juni :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar