søndag 20. januar 2013

Fjasing!


I årskiftet 2012/2013 har jeg vært i skikkelig fjasehumør! Teit, barnslig, fnisete og useriøs. Har prøvd å holdt det uoffesielt men nå kjenner jeg at det må ut på bloggen. Jeg har heldigvis mange fjasevenner så jeg har fått utløp for det verste, men noe må komme ut hit også.
Jeg må få fjaset fra meg litt til jeg skal til Bergen i morgen på studiesamling og være seriøs sammen med folk jeg ikke kjenner. Ugh!
Den jeg fjaser mest sammen med er sønnen min og søstra mi. Her er to bilder av jeg og søs i bryllup.
Forlover og brud
I pappas bryllup
Holder på å dø av latter, ekstremt internt og kan ikke forklares

Her i juleselskap da vi var yngre
Så har jeg en bror som ikke tar seg selv så høytidlig og som elsker å tulle og tøyse. Han har bestandig et påfunn på lager.

På jobb

Et av utkledningspåfunnene

Min favortittsønn og favorittbror
Sjekk dessuten ut denne videoen Brelettkledd

Ellers kan dere bli med på fest i Valsøyfjord - det er underholdning! 

Reagerte med latter da jeg kom over denne karen på nett
 Er du i dårlig humør en dag og har tilgang til internett er mulighetene til en god latter mange. Lolcats og lignende sider er humor :)
Hahahaha!

Hundene til meg og White trashvenninna mi Line
*knis*


 Når man først er på internett kan man ta en tur innom rosabloggene også, kan lett få en latter der!
Her er et fint sammendrag, sjekk ut:
Kjære rosablogger

Så har jeg en samboer som tåler fjasinga mi veldig godt og som faktisk setter pris på den til tider. Han vet jeg blir glad når han kjører fast forward på introen til Mad Men pga trommene som i seg selv høres ganske komisk ut, men som også får meg til å tenke på gorillaen i Flåklypa og jeg må fnise hver gang - har gjort det gjennom hele sesong 5 nå, hver episode. Jeg er ganske lett å glede.
Vi fjases!


2 kommentarer:

  1. Du e for herlig du Ingupingu!! Ta me sønnen å kom på besøk en kveld da :D

    SvarSlett
  2. Ja ska gjør d :) Fer t Bergen i mårgå, men kjæm att t helga. Så kanskje Pirbadet vækka etterpå?

    SvarSlett