lørdag 31. desember 2011

Jula 2011

Har hatt en fin jul. Har jobbet en del, bl.a julehelga, men hadde fri 3. og 4. juledag. Kjørte til nordmøre etter jobb 2. juledag og hadde kjempekos vorspiel sammen med søs før vi dro på bygdafest.
Latterkick etter fjas på fb

Kjekt å møte gamle kjente. Pappa kom å hentet meg når festen var over så satt jeg oppe alene til 03.30 og spammet facebookprofilen min med youtubevideoer.

Dagen etter var daffedag. Uværet Dagmar herjet fremdeles så jeg var innendørs. Hentet snuppeluppen min på ferjeleie, han hadde vært hos faren sin i jula. Sammen kjørte vi til mamma hvor vi fikk fesk og stapp, namnam!!!

4. juledag hadde broren min bursdag og vi var hos søsteren vår og feiret med kalkun og kaker.
Bursdagsbarnet og jeg på fest 2. juledag

Jeg måtte desverre kjøre hjem til trøndelagen for å jobbe igjen :(

I går 30/12 hadde jeg min siste arbeidsdag i eldreomsorgen. Nå gleder jeg meg til å starte i ny jobb over helga :)

Godt nyttår folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar