tirsdag 10. mai 2011

Sol, sol sol!

I dag er det sommertemperatur her i Trøndelag! Nyter det så svetten siler så lenge det varer. Det er meldt regn igjen til helga :(
Har hatt arbeidshelg i helga. Sliten etter søndagens vakt men med finværet i går så er alt det negative glemt. Rart at den glødende kula på himmelen skal bety så mye for humøret. Hadde tidligvakt i går. Når jeg kom hjem satt jeg på verandaen og slikket sol mens jeg inntok restemiddag.
Hadde lovt Are å kjøre han på butikken for han skulle kjøpe bursdagsgave til meg. Vi kjøpte oss is i varmen og kosa oss. Etterpå var han på speideren så jeg slo ihjel litt tid sammen med Line og vi fikk noen skritt på skrittellerene våre.
I går kveld kjørte jeg scooter også! Enda en ting som går inn i "Inga gjør ting som hun ikke har gjort på 15 år" sammen med alpinbakkestuntet. Og neste uke skal jeg være med Line å ri! Alt dette med skrekkblandet fryd! Det er vel sunt å utfordre seg selv og jeg skulle gjort det oftere. Vi mennesker er vanedyr, liker oss innenfor trygge rammer og våre rutiner.
Noen som har brutt ut av hverdagslivet og rutinene er min gamle skolevenninne Berit. Hun har nå tatt med seg familien sin på 3 måneders nytelsestur til Italia! Følg bloggen hennes og bli misunnelig. Jeg fikk ihvertfall sporenstreks lyst til å bestille meg en flybillet til pastalandet.
En reise i Italia

Ha en fin dag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar