torsdag 6. desember 2012

Tudelidu!


 I går fikk vi lagt inn fiber så nå har vi mye bedre nettilgang! Så i dag skal jeg bruke formiddagen til å se nett-tv, hehe :)
Så må jeg selvsagt skrive et blogg-innlegg!
Jeg skrøt av at jeg skulle legge ut så mange bilder, tenkte å legge ut noen fra helgas julebord, men jeg har glemt mobilen på jobb. Så slenger ut noen andre fra i sommer/høst i stedet.

Snupp og jeg i Hansa Park



Fra Kentkonserten i august

Jeg og Søs på toppen av Pyttegga (1999 moh) i sommer


Var på flere fjellturer i høst. Disse bildene er tatt i Selbu, på vei opp til Bringen.









Jepp, jepp flotte greier osv.

























Og til slutt;
Valsøyfjord, oktober 2012

Så nå folkens, vet dere hva jeg har gjort i sommer og høst. Føler jeg ligger litt på etterskudd når det gjelder oppdateringer men pytt, det kom i hvertfall bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar