søndag 6. november 2011

Bloggoppdatering

Har intet intr å blogge om men kan ta en liten oppsummering.

UKA 2011 er over og jeg gleder meg allerede til 2013. Takk for flotte konsertopplevelser!

White Lies

Forrige helg var mamma og alle hennes barn m/partnere på Rockheim, Egon og Dokkhuset på konsert. Kjempekoselig :)
Heidi og jeg på Rockheim

Bror i Wenche Myhres garderobe

Jeg og søs på vei fra Rockheim

Jeg har spist opp maten min!



Kan nevne at vi i går brente bål, rakte løv og klipte hekken - ikke verst til å være november!


Så har vi fått ovnen på plass og har tent opp selv om det har vært 12 varmegrader ute :)






Ellers har jeg og Are vært på kino sammen med ei venninne av meg og hennes sønn + broren min og 3 kompiser av ham. Vi så Tintin i 3D, anbefales!!!
Les om den her.

Er bedd på middag hos tante i dag og det gleder jeg meg til. Laster opp bilder hos henne. Nå gleder jeg meg til vi får bedre linje - til neste år!

2 kommentarer:

  1. hahaha, e trur faktisk e va nere på å pess me ut tå latter da e såg bildet tån harald! wenche myhre 2 hanj der :p gratuler me ny-ovn fræsteen, må komma på besøk å varm me pån, læll om e ikkje ha varma me på dæm gamlanj hæll! koz&klemz :))

    SvarSlett
  2. Ja ta dæ en tur, du e velkomnen t å kom å værm dæ når som helst :)

    SvarSlett